softabannaner!<<3<3




GUD VAD DET ÄR GOTT MMED VATTENMELON PÅ SOMMRANA; I SOMMAR SKA JAG BARA LIGGA PÅ STRANDEN OCH SOLA OCH LÄSA EN BRA BOK SAMTIDIGT SOM JAG ÄTER EN JÄTTESAFTIG VATTENMELON!!! SOFT

NU på tisdag ska jag till Skåne// Jag, pappa,syrrorna ska till skåne som sackt, men inte min alldra minsta lilla syrra som ska vara hemma med mamma & Kasper vår hund.
Fast dom ska göra andra små saker när vi är borta!! Sen så ska vi vara borta ca: en vecka... Vi ska åka över till Danmark oxå och då ska vi gå på Zoo; och Tivolit i Köpenhamn...


Den här bilden är tagen i Grekland då när jag var i ios!  Jag var på en resturange som heter Fottis) eller ngt sånt//
mins inte riktigt hur man stavade det!





NU Har jag plockat sju stycken festingar på min hund! BLÄ! Dom är vidriga små kryp!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0