Skön bild

   BIlden är som sackt tagen i Turkiet!
Jag själv har aldrig varit i Turkiet en dag kanske jag kommer det vem vet det....
Morsan var ju här lylos henne lixom jag ville ju hänga med.... då tängte jag så här mennnn jaaaaaaaaaa då!!
Fast jag hade ju skolan att tänka på. Om man vill bli något i livet måste man ju faktiskt plugga.. Vissa säger att jag är en (plugghäst) men det är jag faktiskt inte jag bara vill lära mig lite saker i skolan det är ju väldigt viktik!

Jag var i Grekland för drygt 3år sen då åkte jag och min familj till (IOS) det var väldigt skönt och så jag badade myckeet där varje dag och dyngnet runt... nej skämt och sídor jag sov på natten såklart!
<Annars orkar jag inte bada nästa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0